Uslovi kupovine

Izjava o zaštiti privatnosti

Polisa privatnosti

Naše obaveze u očuvanju privatnosti korisnika

OFY COMPANY.

U ime OFY COMPANY d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni OFY COMPANY d.o.o.(i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

OFY COMPANY se zalaže za očuvanje principa privatnosti u prikupljanju, korišćenju i zaštiti korisničkih informacija. U skladu sa ovim načelima OFY COMPANY:

•    Dostavlja obaveštenja korisnicima po ustaljenoj praksi.
•    Omogućava izbor na koji način će se podaci koristiti u marketinške svrhe.
•    Obezbeđuje mogućnost ažuriranja ili promene podataka.
•    Ograničava dostupnost vaših informacija.
•    Omogućava kontakt u vezi pitanja koja su vezana za zaštitu privatnosti.

OFY COMPANY veoma ceni odnos koji ima sa svojim kupcima i odgovorno je posvećen upravljanju informacijama o korisnicima. Velika pažnja je usmerena ka čuvanju ličnih informacija, u skladu sa postojećim zakonima o privatnosti i u skladu sa internim standardima i praksom.

 

Polisa zaštite privatnosti OFY COMPANY

Ova polisa opisuje informacije i praksu u zaštiti privatnosti koja se primenjuje u maloprodajnim objektima OFY COMPANY, Web stranici OFY COMPANY-a i svim drugim lokacijama, prilikama i dešavanjima na kojima se prikupljaju informacije od strane OFY COMPANY ili u njegovo ime. Kada nam prosledite Vaše lične informacije, pristajete na praksu korišćenja informacija na način kako je to opisano u ovoj polisi.
Tipovi obaveštenja korisnicima
•    Oglasi
•    Lifleti
•    Newsletteri
•    Poštanska pisma
•    Katalozi
•    Telefonski pozivi Tipovi prikupljanih informacija
Informacije koje OFY COMPANY može prikupljati su:

•    Vaše kontakt informacije (ime, prezime, poštanska i e-mail adresa, broj telefona)
•    Informacije za naplatu i isporuku (broj kreditne kartice, adresa za isporuku)
•    Informacije ličnog izbora (lista željenih proizvoda, komentari o ponuđenim proizvodima)
Prikupljanje informacija
U toku kupovine ili tokom korišćenja naših servisa ili usluga, možemo Vam zatražiti Vaše lične informacije. To se može desiti u sledećim slučajevima:

•    prilikom online registracije korisničkog naloga
•    pri kupovini proizvoda
•    korišćenjem nekog servisa ili usluge
•    pri dostavi ili instalaciji proizvoda ili servisa
•    pristupanjem članskom klubu
•    učestvovanjem u nagradnim igrama, poklonima, anketama i istraživanjima
•    uspostavljanjem kontakta preko Web stranica ili direktno u OFY COMPANY prodavnicama
•    učestvovanjem u drugim aktivnostima OFY COMPANY-a. Korišćenje informacija
Prikupljene informacije se koriste u sledećim slučajevima:

•    popunjavanje formi u zahtevima za proizvodima, servisima ili informacijama
•    organizacija i administracija članskog kluba
•    obezbeđivanje i pružanje korisničkih servisa
•    organizacija i administracija nagradnih igara, poklona, anketa i istraživanja
•    ponuda novih proizvoda i servisa
•    poboljšanje efektivnosti naše Web stranice, marketinških aktivnosti, servisa i ponude
•    sprovođenje istraživanja i analiza
•    slanje informacija u marketinške svrhe
•    obavljanje drugih poslovnih aktivnosti Prikupljanje informacije o drugim ili od drugih osoba
Ukoliko nam dostavite informaciju o drugim osobama ili ako druge osobe dostave informacije o Vama, iste će biti korišćene striktno u svrhe za koje su i dostavljene. Kao primer ovog tipa informacija možemo da navedemo adresu prijatelja na koju će biti dostavljena porudžbina ili preko nekih drugih opcija. Prosleđivanje ličnih informacija
OFY COMPANY ne prodaje i ne iznajmljuje Vaše lične podatke trećim licima.

OFY COMPANY može imati potrebu da prosledi informacije određenim trećim licima, kao što su naš call centar, franšizne prodavnice, ovlašćeni servis ili drugi predstavnici koji nastupaju u naše ime. Ova akcija može biti preduzeta u sledećim slučajevima:

•    ispunjavanje korisničkih porudžbina
•    slanje marketinških obaveštenja
•    dostavljanje paketa 
•    servisiranje proizvoda
•    održavanje članskog kluba 
•    sprovođenje istraživanja, analiza ili drugih upita
•    slanje regularnih poštanskih ili elektronskih poruka
•    procesiranje plaćanja putem kreditnih kartica

Treća lica, sa kojima OFY COMPANY ima ugovor su ovlašćena da prosleđene informacije koriste isključivo u svrhe za koje su unajmljena. Kao deo ugovora sa njima, u obavezi su da slede pravila privatnosti koja smo im prosledili i da preduzmu razumne mere predostrožnosti kako bi obezbedili sigurnost Vaših ličnih podataka.

OFY COMPANY će eventualno biti prinuđen da prosledi lične podatke validnim sudskim vlastima, po sudskom pozivu, sudskim istražiteljima ili drugačije kako je propisano zakonom. Takođe, zadržavamo pravo da prijavimo istražnim organima aktivnosti za koje smatramo da su nezakonske. OFY COMPANY može proslediti određene lične podatke u slučaju da verujemo da je taj postupak razumno potreban kako bi se zaštitila prava, svojina i sigurnost drugih i nas samih. Isto tako lični podaci se mogu proslediti u slučaju korporacijske prodaje, integrisanja, akvizicije, raspuštanja ili nekog sličnog događaja. Mogućnost neprihvatanja marketinških aktivnosti
Jednom kada prikupimo vaše podatke, možemo Vam poslati marketinška obaveštenja koja sadrže povoljne ponude, promocije, prodajne akcije i ostale sadržaje. U svakom trenutku imate opciju neprihvatanja budućih marketinških obaveštenja OFY COMPANY.

Za prestanak primanja marketinških obaveštenja, molimo Vas da preduzmete neku od sledećih opcija:

•    Sledite uputstva za odjavu u primljenim marketinškim obaveštenjima koja su poslata sa naše strane.
•    Preko OFY COMPANY telefona (+381) 011 311 67 85
•    Putem slanja e-maila na adresu  marketing@ofy.rs
Pri slanju e-maila, molimo Vas da upišete svoje puno ime i prezime, adresu, broj telefona, e-mail adresu i da specifično naznačite koji tip marketinškog oglašavanja (n.p.r. e-mail, direktna poštanska pisma ili telefonske pozive) ne želite da dobijate. Na taj način će biti osigurana Vaša identifikacija u našem sistemu kako bi uspešno procesirali Vaš zahtev.

OFY COMPANY
će preduzeti neophodne korake kako bi implementirali Vaš zahtev za prestanak dobijanja marketinških obaveštenja. Molimo Vas da notirate da zbog obrade podataka, poštanskih i sistemskih rokova, ova procedura može potrajati 10 radnih dana za e-mail poruke. Dok ova promena ne stupi na snagu, moguće je da ćete u tom periodu i dalje dobijati naša marketinška obaveštenja.

Takođe treba notirati da i kada se odjavite od prijema marketinških obaveštenja, moguće je da ćete i dalje dobijati poslovna obaveštenja kao što su potvrde o naručivanju robe, informacije o povraćaju robe, informacije o statusu članskog kluba ili ostala obaveštenja koja se tiču OFY COMPANY d.o.o.
Obezbeđivanje sigurnosti za lične podatke
Bilo da kupujete putem Interneta ili u našim prodavnicama, primenjuju se mere bezbednosti i razumne predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba i neovlašćeni pristup Vašim ličnim podacima koji su pod našom kontrolom. OFY COMPANY ne može da osigura ili garantuje sigurnost bilo kog podatka koji se prosleđuje putem elektronske pošte, tako da to radite na sopstvenu odgovornost.

S obzirom da je sigurnost Vaših ličnih podataka visok prioritet, preduzet je određen broj akcija kako bi omogućio pouzdan, tačan i siguran transfer podataka. Web stranice OFY COMPANY-a koriste tehnologiju enkripcije, kao što je Secure Sockets Layer (SSL), kako bi se zaštitili Vaši lični podaci tokom transfera podataka. SSL vrši enkripciju podataka iz porudžbine, kao što su Vaše ime, prezime, adresa i broj kreditne kartice.

Kako bi podigli nivo sigurnosti, prilikom kreiranja korisničkog naloga na našim Web stranicama, potrebno je da odaberete ličnu šifru koja bi trebalo da sadrži od 6 do 30 slovnih karaktera uključujući kombinaciju i slova i brojeva. Lično ste odgovorni za očuvanje tajnovitosti vaše šifre ili podataka o korisničkom nalogu.
Korišćenje Internet kolačića (Cookies), ostalih tehnologija i trećih lica za prikupljanje podataka
Internet kolačić je mala datoteka koju Web stranica ili e-mail poruka šalje Vašem Internet čitaču, koji ga onda može sačuvati na Vašem hard disku. Naše Web stranice i e-mail poruke koriste Internet kolačiće kako bi maksimalno personalizovali proceduru kupovine na našim Web stranicama. Kolačić simulira neprekidnu konekciju. Oni omogućavaju čuvanje informacija o Vašim podešavanjima i sesijama i dozvoljava pristup Web stranicama bez ponovne personalizacije.


Web čitač (browser) se može podesiti da ne prihvata Internet kolačiće. U tom slučaju ćete biti u mogućnosti da gledate naše Web stranice, ali nećete moći da kreirate korisnički nalog ili da napravite porudžbinu.

Naš Web server automatski sakuplja informacije kao što su adresa (URL) Web stranice sa koje ste došli, koje stranice ste posetili na našoj Internet prezentaciji, koji Web čitač koristite za pregled naših Web stranica i ostale statističke podatke koji nam pomažu da znamo kako posetioci koriste naše Web stranice.

Web stranice OFY COMPANY-a koriste servise koje obezbeđuju treća lica i koja u naše ime, putem Interneta, analiziraju saobraćaj i posećenost naših Web stranica. Na taj način mogu biti prikupljane anonimne informacije o Vašim posetama našim Web stranicama i Vašoj interakciji sa našim oglašavanjima. Za te potrebe se mogu koristiti tehnologije slične onima koje smo opisali u prethodnim pasusima, kako bi se izmerila efikasnost oglašavanja i e-mailova.
Sakupljanje informacija o deci
TV Shop neće svesno ili namerno prikupljati lične podatke od dece putem Interneta koja su mlađa od 13 godina. Zalažemo se za zaštitu prava dece!
Kontakt
Ukoliko imate pitanja ili pritužbe koje se tiču privatnosti i sigurnosti Vaših podataka, ili ukoliko imate saznanja ili sumnju o narušavanju privatnosti ili sigurnosti, molimo Vas da nas kontaktirate na neki od sledećih načina:

1.    Pozovite naš Call Centar na broj telefona: (+381) 011 311 67 85
2.    Pošaljite e-mail na: marketing@ofy.rs
3.    Pošaljite pismo na poštansku adresu:

 Bul. Arsenija Čarnojevića 95-97,
11070 Novi Beograd, Srbija
Srbija Povraćaj robe i sredstava i uslovi reklamacija
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, OFY COMPANY d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i AmericanExpress metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartica.

Uslovi i postupak reklamacije utvrđeni su u skladu sa Zakonom o uslovima za obavljanje prometa robe i Zakonom o zaštiti potrošača.

Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine.

Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

•    da reklamaciju prijavi putem telefona (+381) 011 311 67 85 ili da reklamirani proizvod pošalje poštom (na adresu OFY COMPANY, Bul. Arsenija Čarnojevića 95-97) u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) sa pratećom dokumentacijom,
•    da podnese na uvid original računa o kupovini,
•    da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda.

OFY COMPANY d.o.o. je u obavezi da potrošača obavesti o odluci donetoj po reklamaciji u roku od osam dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispuni u daljem roku od 15 dana.
Ako je reklamacija osnovana, zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:

1.    zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2.    povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3.    otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Potrošač nema prava iz prethodnog stave ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku naznačenom na garanciji, od dana kupovine. Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

•    da reklamirani proizvod odnese u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) u najbliži ovlašćeni servis, naznačen na garantnom listu,
•    da podnese na uvid original garantnog lista i računa o kupovini,
•    da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda

Ukoliko ovlašćeni servis nije u mogućnosti da otkloni nedostatak, odnosno kvar na reklamiranom proizvodu, isti izdaje potvrdu o tome, što potrošaču daje pravo na:

1.    zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2.    povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja.

OFY COMPANY zadržava sva prava promene cene proizvoda, ako ste poručili proizvod po jednoj ceni i sa tom cenom ste ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena snižena, nemate prava na povraćaj novca.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.